استاندار سابق یزد در آیین تکریم خود گفت: در برابر عظمت و شرافت مردم عزیز استان، عملکرد ناچیز ما هیچ به حساب نمی‌آید، از خداوند متعال و مردم عزیز بابت هرگونه قصور، خطا و کم‌کاری عذرخواهی می‌کنم و طلب عفو دارم.

مراسم تکریم «مهران فاطمی» و معارفه «محمدرضا بابایی» به عنوان استاندار یزد با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد، معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسولین و ‌نماینده های تشکل های مختلف استان برگزار شد.
 
مهران فاطمی در این آیین گفت: همکاران من، از مدیران و فرمانداران تا بخشداران و دیگر عزیزان، شبانه‌روز در تلاش بودند و بدون تعطیلی به مردم خدمت کردند. از همه آن‌ها عذرخواهی و تشکر می کنم. امیدوارم خداوند نیز قدردان زحمات این عزیزان باشد.
 
فاطمی همچنین از خداوند بزرگ بابت توفیق خدمت به مردم یزد تشکر کرد و گفت: خدای بزرگ را شاکرم که خدمت به یزد عزیز و نوکری شریف‌ترین، بهترین، سخت‌کوش‌ترین، با معرفت‌ترین و همراه‌ترین مردمان ایران زمین را نصیب من کرد.
 
وی با بیان اینکه برخلاف رسم‌های موجود، گزارش عملکرد ارائه نمی‌کنم،  تصریح کرد: عملکرد زمانی ارزشمند است که دو ویژگی «خدمت با اخلاص و برای رضایت خداوند» و «جلب رضایت نسبی مردم» را داشته باشد. از خداوند متعال و مردم عزیز بابت هرگونه قصور، خطا و کم‌کاری عذرخواهی می‌کنم و طلب عفو دارم.
 
استاندار سابق یزد خاطرنشان کرد: عملکردهای استان در سه سال اخیر ئذ مناسبت هابی مختلف و از تریبون‌های مختلف به اطلاع مردم رسیده است.
 
فاطمی همچنین در بخشی دیگر از سخنانش به دکتر بابایی، استاندار جدید یزد، اشاره کرد و او را فردی فاضل و نخبه معرفی کرد.  
 
وی با بیان اینکه بیش از دو دهه است که از نزدیک با دکتر بابایی آشنا هستم، گفت: ایشان فردی دانشگاهی، مسلط به چند زبان، رزمنده دوران دفاع مقدس و دارای سوابق اجرایی ارزشمند در سطوح مختلف هستند. همچنین سلامت نفس، پاک‌دستی و روحیه تحولی از دیگر ویژگی‌های ایشان است.
 
فاطمی در ادامه دکتر بابایی را نماد دانایی و توانایی است و اظهار کرد: امیدوارم در دولت چهاردهم نماد وفاق ملی باشند.
 
استاندار سابق یزد با بیان اینکه دکتر بابایی اکنون استاندار یزد و نماینده همه ماست،  ادامه داد: وظیفه همه ما این است که از ایشان حمایت کنیم و همکاری لازم را انجام دهیم. همان‌طور که رهبری فرمودند، موفقیت دولت چهاردهم موفقیت همه ماست.»
 
او در پایان از همه مردم و مسئولان خواست تا با اتحاد و همدلی برای آبادانی استان تلاش کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا